اخبار
1399/5/25 شنبه
امتحانات
نحوه برگزاری امتحانات ترم تابستان

با توجه به استمرار شرایط خاص ناشی از بیماری کرونا و ضرورت ارتقای کیفیت دروس و صیانت از سلامت دانشجویان، امتحانات ترم تابستان در قالب« دروس خودخوان» و« دروس دارای استاد» به شیوه های جداگانه برگزار می شود.

این خبر با توجه به دستورالعمل های ارسالی از سوی سازمان مرکزی تکمیل خواهد شد.

آزمون های دروس خودخوان به صورت متمرکز و از طریق مرکز سنجش و آزمون دانشگاه مطابق با تقویم آموزشی و برنامه امتحانی اعلام شده در این دوره برگزار می شود.

در این آزمون ها دانشجو باید از طریق سامانه مرکز سنجش و آزمون دقیقا در ساعت تعیین شده در امتحان مرتبط شرکت کنند که  راهنمای استفاده از این سامانه، آدرس درگاه های ورود به آزمون برای دانشجویان و تمامی اطلاعیه های به روز در تارنمای http://azmoon.pnu.ac.ir  اطلاع رسانی می شود.

دانشجویانی که امکان استفاده از ابرازهای هوشمند مورد نیاز را ندارند، لازم است روز قبل آزمون موضوع را به مرکز یا واحد محل تحصیل خود اعلام کنند.

برگزاری امتحانات این دسته از دانشجویان توسط  مرکز یا واحد تحصیل انجام می شود و مراکز و واحدهای مربوطه موظف هستند، تمهیدات لازم را در این خصوص اتخاذ کنند.

ارزشیابی دروس عادی یا دروس دارای استاد به جز دو درس فارسی عمومی و زبان عمومی  طبق دستورالعمل نیمسال دوم 98-99  و به صورت غیرحضوری از طریق سامانه  https://azmoon.bpnu.ir/ برگزار می شود.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir