اخبار
1397/9/20 سه‌شنبه
جلسه پرسش و پاسخ با حضور ریاست دانشگاه به مناسبت روز دانشجو

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور جم : در تاریخ 19 آذر ماه 97 به مناسبت روز دانشجو جلسه پرسش و پاسخ با حضور ریاست دانشگاه در تاریخ 19/09/97 ساعت 13:30 الی 15 با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط دانشجو محمدرضا مقیمی آغاز . برنامه با پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران ادامه یافت.

ریاست دانشگاه در این جلسه ابتدا ضمن تبریک روز دانشجو ، دانشجو را مطالبه گر حق و حقیقت و نمونه بارز مبارزه با استکبار خواند و گفتند : دانشجویان همیشه در صحنه های مهم کشور حضور فعال داشته اند و در تمام زمانهای مهم و تاثیر گذار از قبیل 16 آذر ، پیروزی انقلاب اسلامی ، بسیج سازندگیو هشت سال دفاع مقدس حضور پررنگ و تعیین کننده داشته است.

دکتر احسان مهرابی گوهری افزودند : ارزش نهادن به قشر دانشجو ، دارای پیام مهمی است و آن عبارت از مقابله با استبداد ، استکبار و بصیرت سیاسی و در کنار آن ، کمک به استقلال کشور از طریق فعالیتهای علمی پژوهشی است و حمایت از طرح های پژوهشی و فعالیت های فرهنگی ، کانون های علمی فرهنگی و تیم های ورزشی و استفاده از ظرفیت سالن ورزشی جهت برگزاری میزبانی مسابقات ورزشی را جزئی از اهداف مهم دانشگاه عنوان نمودند.

در ادامه سرکار خانم دکتر مرجان جنابی به نمایندگی از اساتید روز دانشجو را به دانشجویان تبریک گفتند و پس از آن دانشجویان سوالات و انتظارات خود را از ریاست دانشگاه ، کارکنان و اساتید مطرح و پاسخ های لازم و برخی موارد جهت پیگیری در دستور کار قرار گرفت و در پایان جلسه مذکور از دانشجویان ممتاز رشته های مختلف دانشگاه تقدیر به عمل آمد.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر